joi, 21 august 2008

Se inchiriaza

Bloggerul Arhi in urma unor probleme personale care l-au lasat fara o locuinta a inceput sa caute o garsoniera de inchiriat. Si a cautat... Nimic , criza imobiliara. Am incercat si noi sa il ajutam , i-am luat numarul de telefon si i-am promis ca il vom suna cu o lista de oferte. Ajunsi la sediu am tot cautat inchirieri , nu era nici macar una... Si noi care vroiam sa il sunam cu o LISTA intreaga de oferte ... RIGHTT!!! . Nu l-am sunat pe Arhi, de rahat ne-am facut life goes on. Bine ca intr-o oarecare masura suntem sub anonimat si ne permitem sa scriem tot felul de prostii legate de imobiliare. Si cat credeam ca o sa traiesc din comisionul de pe tranzactii toata viata... Batranetea mi-o programasem undeva intr-un azil din Hawai. Well fuck the plans , back to reality .
No pain no profit... OK just cut me one finger and make me rich already

Niciun comentariu: