vineri, 8 august 2008

Stuck In Trafic!

A inceput perfect ziua de azi … vorba vine, evident … m`am trezit la 6 dimineata, sa vad ca fratimiu` a ajuns acasa cu picioru`n gips. La 18 ani inca nu a invatat sa mearga ca lumea pe propriile picioare, nu`i de mirare ca nu stie a faca si alte chestii. Dupa ce ca am fost trezit la ora aia, grabindu`ma sa ajung la munca am constatat ca mai bine mai dormeam o ora, nici sefu, nici secretara nu ajunsesera acolo, deci , drept urmare am asteptat ca fraierii o ora pe o piatra antica. Pana una alta apare si secretara, ajung in sfarsit la munca… si constat ca la 4 dupa amiaza trebuie sa ma intalnesc cu mirificul client. Auzind ca traficul este foarte foarte aglomerat intre Constanta si Eforie, am stabilit cu colegul meu sa plecam “preventiv” de la 12:30.
Zis si facut, am plecat noi la ora stabilita, si am concluzionat ca intradevar: “era foarte foarte foarte aglomerat” … la ora unu si jumatate dupa amiaza am ajuns in Agigea. Un drum de 15 minute l`am facu intr`o ora, fapt care ne`a facut sa constatam ca este intr`adevar foarte aglomerat. In momentul de fata inca suntem in aglomeratia infernala de pe litoral … lucru care m`a determinat sa si scriu, plictiseala atingand cote maxime. NU e de ajuns ca la munca in general e foarte plictisitor (vorbind de sediu) , dar si pe teren sa fie la fel? Este revoltator.
Urmeaza sa ne intalnim cu clientul. Sunt curios ce nazuri o sa mai faca acum… tinand cont ca de aceasta data i`am gasit imobilele exact dupa cerintele lui de la ultima noastra intalnire, dar cum am constatat la ultima intalnire ca si`a schimbat parerile si planurile acum ma astept la orice… sper totusi sa fiu destul de calm incat sa nu`i crap capu cu o piatra. Dumnezeu stie ce idei i`or mai fi venit intre timp.
Cat am scris acest post am ajuns la intrarea la Eforie. Ramane de vazut ce mai urmeaza sa facem … dar mai mult ca sigur lumea influenta ne va da iar de mancare moca. Ne vedem mai tarziu

Niciun comentariu: